آهنگ جدید شاهین بنان به نام «عسل عسل»

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 1799
بازدید سال : 10795
بازدید کلی : 27199

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گِلین و آدرس gelin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : gelin65
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1401
نظرات

متن آهنگ عسل عسل شاهین بنان

 

یکیو دارم که همیشگیمه

یکیو دارم مثلشو ندیدم

یکیو دارم که خودش میدونه

یه تار موشو به کسی نمیدم

خندش عسل عسل حرفاش غزل غزل

دور سرش بگردم من

خوبه یه عالمه هرچى بگم کمه

درمونه هرچى دردمه

به شب بگید ننازه به ماه توى قلبش

یه ماه تو خونه دارم کى دیده مثلش کى دیده مثلش

خندش عسل عسل حرفاش غزل غزل

دور سرش بگردم من

خوبه یه عالمه هرچى بگم کمه

درمونه هرچى دردمه

https://musicdel.ir/single-tracks/153761/



تعداد بازدید از این مطلب: 530
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود